onsdag 3 mars 2010

Patetiskt..

Satt här nyss och funderade på vad patetiskt det är att börja hata någon bara för att man bråkar med personens kompis. Sånt gjorde man när man var 10 år !!!?? Visst att fólk bråkar men ge fan i bitchblickarna mot kompisen, Eller inte kolla alls. hur gamla är ni'1+ tolv!?


Blir så trött på folk :S

Iaf så väntar jag på att Älskling ska sluta jobbet och höra av sig (vilket han lovade att han skulle göra innan han åkte::()
Visst det är skit bra att han typ har fått jobb. Men arbetstiderna var ju inte dom bästa denhär veckan . Dom gillas inte. Han åker och jobbar när jag slutar skolan och kommer inte hem förrns typ mitt i natten ??!!!:O SUUUG !! Aja, förhoppningsvis blir det ändring på det


åt massa ost nyss.. Min mage är typ... Anti ost?:O

jag har TRÅÅÅÅÅÅÅÅÅKKKKK!!!!!!!!!!!!

Och Tobbe kommer inte ringa. Jag lovar >_< sug dase ¨på denhär kvällen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade