onsdag 9 december 2009

....


Inatt kommer det bli mycket saknad, ångest och sömnlöshet. Jag vill bara berätta att mina känslor är som eld just nu. Jag vill ha dig här. Jag vill tro och veta att du känner samma. Kommer sakna din kropp och värme mot min. Kommer sakna att du stryker och leker med mitt hår. Jag beter mig konstigt när känslorna svallar, blir osäker och rädd att förlora.. För att bli ensam. Har svårt att lita på folk som läget är nu. Dom här känslorna var det längesedan jag hade. Underbart och hemskt på samma gång. Rädd för att du ska försvinna, rädd för att få stå kvar med bara mig själv ännu en gång.

Jag vet hur det är att bli sårad, jag vet hur det känns att såra. Men det hemskaste är nog att oroa sig. Skulle kunna skriva hundra sidor om mina känslor just nu. Saker jag vill säga fast inte vågar. Rädd för att du inte ska känna detsamma.

Idag fuckade jag upp totalt och jag säger förlåt för det. Är nog bara osäker på mig själv. Efter det förflutna. Jag försöker gå långsat framåt fast känslorna svallar och idag kände jag att det blev sista droppen i hinken därför skriver jag det här. Därför blev jag som jag blev idag och det kommer jag nog älta länge.


Jag älskar dig Tobias Pettersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade