måndag 7 december 2009

Långtråkigt.

Vet inte direkt vad jag ska göra. Har tråkigt, tråkigt och åter igen TRÅKIGT!!... Not good =/ .
Har plugg som väntar.. Måste köpa cigg men min plånbok ligger i Vedevåg just nu >_< fortfarande not good..

Måste bara blogga om det också xD . I morse kom jag upp ganska tidigt. en minut i sex (alltså en minut innan klockan skulle ringa). Gick upp och duschade, åt te och macka och kollade lite på tv. Till slut skulle jag borsta tänderna.. OCH HITTAR INTE MIN TANDBORSTE:O . Vi har haft grymt många tandborstar där i dendär muggen. jag hittade bara tre där nu. Så jag ropade på mamma och frågade vart fan alla tandborstar har tagit vägen. Mamma säger att hon har rensat bort lite tandborstar... RENSAT BORT !! Och ja. Hon hade rensat bort min tandborste. Så det blev tuggummi idag tills jag kom hem då vi åkte till hemköp och köpte en ny. Köpte dessutom en powerking och lite godis för att hålla mig igång med Matten och religonen.

I morgon är det boxning igen. Otroligt kul. Har längtat hela veckan .
Längtar efter en speciell person också. Bara hoppas på att vi ses i morgon en sväng.:)
Jag är glad och har humöret på top för det mesta nu för tiden :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade