lördag 16 januari 2010

Helt Tom

Ibland vet jag inte vad jag ska tro. Vet inte alls.. Det enda jag vet nu är att jag vill försvinna lite.
Är så jävla trött på folk, trött på ALLT folk. Vill bara ha ensam tid att tänka igenom allt som jag mår dåligt för. den enda som egentligen förstår mig på riktigt är väl jag själv och knappt det.
det är snart söndag och jag vill bara spy på det. Orkar inte en vecka till med massa plugg och sömnlösa nätter... Rädda mig någon ..
Om någon bara kunde lyssna och förstå mig. Bara finnas där. Orkar inte bära på allting själv längre. Jag försöker prata ut.. Jag vill inte ha någon sympati. Bara någon att stötta mig mot. Jag är inte en strk person .. Det är jag egentligen inte. Men försöker att inte visa det..

nu ska jag göra.. nånting. kyss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade