tisdag 19 januari 2010

Hmmm,,


Ang bilden så gillar jag att skela ibland ;)


Har nyss knaprat insomningspiller. Jag vet att det inte hjälper men bättre än ingenting?? Dessutom tror jag att jag har fått magkatarr. Åkte hem innan sista lektionen för jag ville bara lägga mig i fosterställning och dö rent ut sagt... Verkligen otroligt kul.. Jag satt sedan hos mormor och tryckte i mig Älgkött, potatis, någon jättegod sås, stekt lök, lingonsylt och smörgåsgurka och MJÖLK som satt fint för magkatarren. men jag kommer ju missa boxningen i morgon också och det är absolut INGET jag ser fram emot..=/ . Dessutom saknar jag Tobbe as HELL!! . Mår så dåligt utan hans närhet.. Allt blir så tomt. Kanske lite orsaken till mina sömnproblem..
Får leva på mjölk ^^ Lite bättre av det blir det. Och s kanske det hjälper mig att somna. Läste på internet om att mjölk var bra om man inte kunde sova ^^ Värt ett försök det med . ;)
Ska iaf till läkaren i morgon hade jag tänkt. Med både magen och sömnproblemen.Om någon inte har något annat för sig och inte är i skolan så häng gärna på. Sitta ensam i ett väntrum är inget jag föredrar precis...

Jag börjar fundera på vad som kan ha orsakat magkatarren.. Jag har aldrig stressat så pga skolan som nu, jag kan inte sova på nätterna. Och har mått allmänt psykiskt dåligt. Det ser jag inte som någon bra kombination.
Det som hände igår var nog sista droppen i hinken också. Men det ordnade sig ju tillslut. Men är fortfarande rädd. TÄNK om du hade varit allvarlig... Vad hade jag tagit mig till då? Just då visste jag inte vart jag skulle ta vägen. Och tårarna kunde verkligen inte stoppas. Om du ville få mig att må dåligt och bli orolig så lyckades du verkligen...

Jag undrar ifall magkatarr kommer när allt oroliga har släppt..? Någon som vet?

För övrigt så ska jag nog försöka lägga mig och sova.. Vet inte om det blir någon skola i morgon.. Jag skulle behöva gådit. Men rädd för att magen kommer bli sämre.. Usch vad allt ska bli besvärligt. Måste höja mig i betygen.. Aotch..
Om jag är bättre i morgon så tänkte jag städa och GRUNDRENSA !! Om jag får ut dedär jävla bordet härifrån så jag får lite plats. Iaf en plats att ställa tv:n på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade