onsdag 26 maj 2010

Trööööötttt


Kom hem från skolan klockan nio på kvällen. För mkt skola för mig. Skolsjuka .. gaaaah. Men iaf mellan 14.00 och 18.00 satt jag och carro ute i solen och pratade om allt och ingenting, och sen var vi på ungdomsmottagningen. Hon skulle tyhp byta p-piller fast det blev inte så. Jag passade på att hämta ut kondomer (till min samling xD). Sen stack vi och käkade Pizza. Carro var speedad (powerking) och jag var allmänt skum xD (fast då var ju allt som vanligt). Nu ska jag antagligen sussa, ska till örebro i morgon och kolla balklänning med min syster Emmeli. (även gå till tandläkaren). Nu kan jag faktiskt knappt hålla upp ögonen längre. Bajsbajstrååååk-. Hatar att gå och lägga mig en vardagskväll när jag vet att jag är så jävla morgontrött..... Det är lixom inte kul på något håll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade