onsdag 29 september 2010

I'm back ;D

Tänkte att man skulle börja blogga igen . Det var ett jävla tag sen :P ., Om någon läser mina blogginlägg är ju en helt annan sak.
Jag får se om jag orkar skriva oftare nu.

Iaf... Jag sitteroch lyssnar på Ferras - rush.. Så underbar röst:) Kom nyss in efter att ha åkt runt med Ante, Johnny och Gustav i Örebro. Sen stannade vi i linde och käkade Pizza. Vilket gäng alltså. En har rethosta och feber, en annan får sura uppstötningar och den tredje har fått cola i halsen (y) Och så ja då... Hmm. jag var väl bara mig själv men det är väl flumm det med^;). Sen kollade vi på alla fulla människor som sprang runt i linde.

Aah.. vad ska man skriva mer?:O är inte så bra på sånthär. Jag är trött? Jag är sugen på mys och film och typ massa värme för jag fryser like hell >_<

massa pussisar :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade