måndag 1 november 2010

Tro inget!!

Ja, jag har svårt för att kunna prata med folk om djupare saker. Jag har svårt att släppa in folk över huvudtaget. Jag kan göra folk osäkra och allt det där och jag hör från alla håll att folk tror att jag ogillar dom. Så är det verkligen inte. Det finns väldigt få jag tycker illa om.

Jag har inte alltid varit sån. Förr hade jag jävligt lätt för att prata med allt och alla och hade inga problem med att dela med mig av mina känslor och tankar. Efter att ha blivit sviken och sårad en del så kan jag bara inte lämna ut mig och mina känslor till folk som inte står mig väldigt nära. Det kan vara till och med så att jag kan ha svårt för att prata om allmäna saker också.
Jag är även sån som är rädd för vad folk tycker om mig. Om jag får vibbar om en person inte tycker om mig så lägger jag inte ner energi för att försöka få kontakt med personen.
Jag hatar hur jag kan beté mig mot folk ibland. Dom flesta vet att jag inte menar något illa. Det är inget jag kan rå för. Jag ger min respekt till dom som accepterar mina brister med. Jag sörsöker alltid för att bli en bättre person. Om det är någon som tycker jag gör fel på något sätt SÄG DET DÅ ist för att gå och ge bitchblickar!! Man kan ju inte ändra något man inte vet om?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade