tisdag 30 november 2010

Shiit:S

Seriös bild xD

Grabben..... Jag känner inte igen dig längre. Du har gått och blivit en patetisk jävla loser.. Eller har du kanske alltid varit det och jag har varit blind bara?



Aja. Sitter här i ett kallt hus och fryser ihjäl med långkallingar och t-shirt xD. Och eftersom jag kommer missa tio över bussen så får jag snällt vänta till fem i tio bussen. Visst jag får ta en lååååång varm dusch :) alltid skönt på morgonen. Överväger lite att gå och lägga mig igen men då vaknar jag väl aldrig sen..


Ikväll träffar jag älskling :D(som alla andra kvällar) xD Men ser alltid lika mkt fram emot det. Sitter i skolan och vill bara att tiden ska gå fort. Och eftersom jag är ledig i morgon så blir det myyyys hela natten :D


Jag drömde inatt att jag köpte ett duschmunstycke för 4000 kr XD WIERD !


Aja. ska väl hoppa in i duschen nu kanske :) pööss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade