måndag 22 november 2010

Trötter.

sitter i skolan och skriver nyhetsartiklar... INTE helt okej när man ätr så trött som jag är just nu. Min brorsa fyller 13 år idag så grattis till han- nu blir lillgrabben tonåring också ^^, . ikväll är det luciaträning .. Och NEJ jag kan fortfarande inte ett skit av låtarna.

Jag, anders, Dan, Ante, Jenna och Emma testade nya bowlinghallen i arboga i fredags. Först lite ölspel hos anders innan vi drog iväg. Eftersom det fanns bar där så fortsatte ölandet där också. Och ja, jag förlorade faktiskt inte :D Och jag tappade inte bowlingklotet bakåt heller;). '
Där träffade jag Sen Anton Lagbo som jag inte har sett på länge.. trevligt.

Lördags var slappt och igår spelade jag och Dan bingolotto xD Han vann faktiskt 125 kr ;) . Och jag vann NÄSTAN en bil för 300 000 och en resa till mexico eller vad det nu var. Men så blidde det inte.

Aja, fortsätta skriva nyheter nu. pöösshejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade