tisdag 8 februari 2011

42 frågar om någon du älskar



1. Vad heter han? Dan





2. Hur gammal är han? 20

3. När träffades ni sist? igår kväll


4. Vad har han för hårfärg? mörkblond tror jag va? Han är rakad så det syns inte så mkt^^


5. Brukar han färga håret? Nee han har inte så mkt att färga ^^


6. Vilka färger har han haft: Inte vet jag. Svart vet jag iaf xD




7. Vad har han för parfym? - lacoste och någon annan


8. Är han galen? Ja:O eller nja ibland^^


9. Vad är erat första minne? Första minne?? öhm näe han, jag, anders och Jenna åktre till köping och arboga. fast vi kände inte varandra då;)



10. Har ni många minnen ihop? Vi har inte varit tillsammans så jättelänge än.



11. Vart bor han? Fellingsbro



12. Har ni varit utomlands tillsammans? Nej, men så fort vi får råd.



13. Är du avundsjuk på honom? Ja jag är avundsjuk på honom för att han är så förbannat älskad av mig ;)



14. Vad heter hans syskon? Per och Jens


15. När träffades ni första gången? Kommer inte ihåg:O


16. Hur träffades ni? Vadå hur vi träffades? Vi börjAde prata med varandra efter en fest.




17. Vad går han på för sporter? none!


18. Vad kan han göra på helgerna? Umgås med mig och träff FOLK.



19. Göra efter skolan? Han går inte i skolan längre.



23. Har han fräknar? Jag vet inte:O ingenting so jag har tänkt på.



24. Har ni kollat på film någon gång? Aah



25. Har ni bråkat någon gång? Njaa.. bråkat och bråkat. Tjafsat mer kanske?



27. Har ni skrattat tills ni gråtit? Nee inte vad jag vet ^^



28. Har du sett han gråta? Tror inte det?



29. Vad gjorde du då? -


30. Har du sett honom vara riktigt arg? Tror det.



31. Har han sett dig gråta? aa



32. Vad ska ni göra i sommar? MYCKET!




33. Har han svikit dig någon gång? Aldrig




34. Har ni pratat i telefon någon gång? aa


35. Vad skulle du göra om denna personen dog? jag vill inte ens tänka tanken.



36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? Kompisar? Vi kommer fortfarande vara tillsammans då förhoppningsvis ;)



38. Vad är det bästa med honom? Massa!



39. Vad skulle du vilja att han ändrade på? ingenting tror jag. älskar honom för den han är.



40. Skulle du ge honom pengar om du vann 1 miljon? Han kanske skulle få en köttbullsmacka på 37:an ;)


41. Hur ser honoms klädstil ut? har han ens en klädstil?:)


42. vill du att han ska kopiera detta och skriva om dig? Vart fan skulle han skriva det? xD

1 kommentar:

  1. Jaahadu! ^^ Ska man skratta eller gråta? ;) <3 Det jag gilla mest va nog iaf nr 40!! :D // Daaan

    SvaraRadera

Bloggintresserade