torsdag 10 februari 2011

Byta design?

Funderar på att byta design till bloggen. är så sjukt trött på den jag har..
Men orkar inte göra det ikväll iaf. haar nyss käkat och sitter och har ont i magen. Jag som trodde det hade gett sig men icke!!!.

Jo... Hela jävla Fellingsbro är igensnöat. Varför skiter man i att ploga fellingsbro?? Fastnar bara man står stilla nånstans med bil. Och vart FAN tog min vår vägen?

Vad gör jag nu då kanske ni undrar?? Nee det gör ni inte men jag berättar iaf.. HA ägda...
Jag sitter och halvkollar på tv. Programmet heter extrema samlare. Bredvid mig ligger katten Tennis och bara ser söt ut. Jag börjar bli trött så jag ska väl snart gå och sussa. Måste upp och duscha i morgon bitti för det ser ut som att nån har hällt smör i mitt hår. Slitet är det också pga blekningen. MÅSTE ha en hårinpackning snart.
JO jag fyller snart :D grattis till mig vavavavaaaaaa? Om 9 dagar. Jag önskar mig en ny mobil bara så att alla vet. En laptop skulle inte sitta fel heller. Brukar sitta vid mammas eller den jag sitter vid nu. Det är väl familjens tror jag? pappa har också en till jobb, Mathias har en trasig, Jag har en trasig som jag hade för flera år sen. och så min STOOOORA dator och familjens lika STOOORAA dator.. Vilken dAtafamilj:O

Jag skulle kunna skriva mer men har lite saker att göra. (HA! ägda igen! Såhär mkt har jag inte skrivit på länge!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade