tisdag 28 juni 2011

Avundsjuka


Slänger in ett inlägg såhär på natten. Har inte blivit så mkt bloggande pga jag bara inte har brytt mig ^^, Men nu ska jag lägga in ett blogginlägg och avslöja en del.

Jag är en jäkligt avundsjuk person. Tro det eller ej men jag är så förbannat missnöjd med mitt utseénde. Jag blir alltid avundsjuk på andras utseénden och speciellt haha ursäkta.. Andras bröst. Jag ser väl mer eller mindre ut som en planka, inga kurvor någonstans och när jag skrattar ser jag ut som en kärring. Så många gånger jag har tyckt halvilla om folk för att jag har velat byta utseénde med dom går nog inte att räkna.. Haha SICK.. Aah jag är sick. Men don't worry. Jag kan tycka jag är snygg ibland också. Ibland vill man bara gnälla och ikväll är jag så trött så ögonen står i kors.

Kollade nyss på en skräckfilm som gick på tv:n också. Den var väl sådär. Men i slutet stod det att den var baserad på en verklig händelse så då gick den upp lite i rang xD.

Jag ska försöka börja blogga lite. Försök inte lura mig. Jag ser allt hur några olika ip nummer klickar in på min blogg;) Men don't worry. Det gör mig bara glad:D Då vet jag att någon tycker jag är lite intressant iaf;)

Sovdags. Ska upp tidigt i morgon och svara i telefonen.. Nånting med mammas bil och nånting om nån halvtimma. Lyssnade inte så mkt och känns som att jag inte direkt behöver lägga mig i det xD. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade