onsdag 29 juni 2011

TOMAT!!

Bilden är från Mallis


JAAA!! Jag ser ut som en tomat i ansiktet... Dan garvade åt mig för jag är en vecka utomlands och bränner mig inte. Men en soldag i Sverige och jag bränner mig rejält i ansiktet. Jag brukar inte ens bränna mig :(. Fick lite solsting också+feber men det har nog gått över nu. Det är väl det jag har gjort idag. Solat och badat. Måste ju säga att det nu är 27 grader i våran pool. Underbart. Tacka fan för solvärmare. Men överkastet till poolen är ganska sönder. jäklar vad dålig kvalité det lär vara på den. Jag och mamma slet som djur för att få den över vattnet utan att den gick sönder helt. Den slits sönder så fort man tar i den typ(med lite överdrift). När Dan kom hem la vi oss på en filt i solen och halvsov. Men det var senare så då fläktade det skönt också :)

Men nu ska jag och mitt tomatansikte sova. Har fått min kortison(stavning)nässpray i halsen och det känns skumt :O. Haha slut på onödigt random shit. God natt^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade