måndag 13 juni 2011

Liiten uppdatering

Jag slår vad om att vi är världens finaste par. Speciellt på smygfoton när vi äter xD



Fan vad tråkigt det har börjat bli att blogga. Har föör ointressant liv så det blir bara blablablaaaablaa... typ.. Nej men nu ska jag skriva ett litet inlägg iaf. Har spenderat helgen med älskling(som vanligt). Ikväll sa vi farväl till varandra för han ska ut på jobb och jag åker till mallis på tisdag(blir i morgon för klockan är över tolv^^) Så vi kommer inte ses på över en vecka.. Men men.

Har nästan packat klart.:) Lite smågrejer är väl kvar men det fixar jag sen.

Har spelat kort med brorsan i flera timmar. slutade väl nyss. Lite yatzy spelade vi också. Men JÄVLAR vilken dålig förlorare han är :O En riktig gnällspik. Nu ska jag sova och som alltid ställer jag alarmet på tidigt bara för att känna känslan av att bara kunna stänga av den och somna om (A)

Nu ska jag sussa. Natti :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade