onsdag 8 juni 2011

tröök

Gör väl ett sånt här innan jag sussar.


du har under den senaste veckan...

hånglat med någon? ja, jag tror det iaf xD
målat dina naglar? Mina tånaglar fick en dusch med svart lackfärg när jag målade stuprännan xD
pussat det motsatta könet? Nee
sjungt en tjejsång: Vadå tjejsång?
dansat framför spegeln: Ohja :P
hoppat studsmatta: Nej
Varit kär: verkliogen!:)
skrattat med din bästa vän? Ja det tror jag väl^^
varit utomlands: Nee
hatat någon: *Tror inte det

köpt kläder för över 700kr : ne
köpt mat för över 100 kr: Vet inte:O
pussat en kille: jaaa
köpt skor: jaa. Eller pappa betalade(a)
önskat dig långt långt bort: ne inte vad jag vet

Vad..
har du på dig nu: Dans t-shirt och trosor
är klockan: 00:07
ser du om du kollar rakt fram: En dörr, ett skrivbord, en dator, en lysknapp och en stol.

älskar du mest på denna jord: Dan
har du för tapeter i ditt rum: Målade i typ mörklila med en grå/silvrig fondvägg
favoritgodis: CHOKLAAD^^
vad använder du för mascara: Använder typ aldrig smink. Om jag använder det så tar jag den mascaran jag hittar^^

är det pinsamaste du har i din väska: Och det säger jag ju här?
tycker du om killar: Lätta att umgås/festa med.

brukar du göra en lördagskväll: Umgås med Dan :)

Vem..

är din bästa vän: Dan(a)

sov du senast brevid: Dan:)
är närmast ditt hjärta: Dan igen xD
inspirerar dig: Vet inte :O Det är olika
tycker du är coolast i din klass: Känner typ ingen i min klass xD

hatar du: Ingen vad jag vet:O

brukar du umgås mest med: Dan 8)

pratade du senast med: Mamma, pappa och Mathias

pussade du senast: Dan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade