fredag 6 november 2009

Prov

Haha, mådde illa i morse så jag tänkte att jag väntar tills fem i tio bussen så jag kan göra matteprovet. Tror ni inte mäheet somnar igen och vaknar av mamma som kommer hem vid halv tolv ?>_< . Men hon skjutsade mig till skolan till ett så jag kunde göra matteprovet. Det kändes bra :) . Sen direkt hem igen och fastnade vid tv:n . Skulle egentligen ut och gå men njaaa ;) Vädret är inte direkt ''Saragåväder'' . Men funderar iaf på att knalla till hemköp och köpa vaniljsås så jag kan göra paj ikväll :) . Tacos blir det också :P

För övrigt så har jag bestämt mig för dreads. ;D Såå jag mailar med en som ska göra till mig. Svarta och blonda blir det då. Det kostar bara 10-20 kr så varför inte xD Frågan är bara vem som kan sätta i dom >_< Någon kunnig person ?^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade