tisdag 3 november 2009

Tråkkk..

Har spelat monopol med bror (jag vann alla gånger;)). Och tänkt på hur mkt jag stör mig på folk som yttrar sig om hur hemskt dom har det. Hur dåligt dom mår osv osv. Vad vill folk? Ska man komma och säga ''naaw jag tycker synd om dig och ser upp till dig och har respekt för dig och lalalalala'' .
Och så det här med Wannabes. Att ändra stil efter vännerna man skaffar. ändra stil och förlora vänner. Det är sjukt. HELT SJUKT:S . Ena dagen ''emo, cut cut, svart svart'' Andra dagen ''fjortis, grädde runt ögonen och löshår och kortkort'' . Jag förstår inte :S . Usch..

När man mår dåligt... Tänk ''Jag har folk som finns där som kan lyssna på mig, familj, socialen, psykologer, vänner osv..'' Man får alltid pengar om man behöver. Det fixar socialen om det är knas annars.
Man får mat varje dag och får gå i skolan, man har en säng att sova i och tak över huvudet.

Tänk på folk som inte har något av det. Som inte har en familj, som inte har mat, pengar, tak eller något att sova på. Som inte ens får rent vatten.

Blir så jävla idiotiskt trött på folk ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade