onsdag 4 november 2009

Tandställning ;)


har varit i Örebro. Kom hem med en till tandställning xD .
Jag är jätte trött och känner mig inte riktigt hundra idag :( .. Feber.. Men måste ändå till skolan i morgon..
Bloggar mer senare om jag inte somnar och sover för natten XD (vilket jag brukar kunna göra ^^)


Hej igen :D . Klockan är 21:19 och jag har sovit i två timmar och kollat lite på bonde söker fru med familjen ^^, Mysigt xD . Mina tänder värker och jag är allmänt uttråkad.

Innan jag somnade låg jag och tänkte lite. Känns som att jag aldrig kommer kunna släppa in någon i mitt liv igen. Jag vill men är så rädd för att bli sårad så jag stänger folk ute.
Jag ska aldrig mer bli kär. thats it ;) . Den som vinner mitt hjärta ska tamefan visa att jag betyder nånting också. Inte bli slängd i ett hörn tills jag behövs. Jag är ju så fuckad u huvet och alltid finns där också :O

Skitsamma. Vad gör man nu ?.... antagligen inte mkt för det finns inte så mkt att göra.. Lösa korsord igen ? xD . Skola i morgon i alla fall. Fast jag är krasslig . .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade