söndag 22 november 2009

Totalförvirrad...

Vad ska man göra när man inte vet ett skit? Är så van vid att bli använd som en jävla barbara som man ställer undan när det inte passar. Har blivit krossad så många gånger så jag vet knappt alls vad jag ska göra eller beté mig längre. Jag är ganska kall fast känslorna egetligen bubblar som sockerdricka inom mig.
Jag tänker helt enkelt inte bli krossad igen.
Vad ska man göra i en sånhär situation ? . Förr hade jag nog vetat men nu är jag bara förvirrad. Vill inte göra någonting sämre.
Usch och blä...

För övrigt så har släkten varit här och jag har fikat till mig ett illaående xD Fast åt nyss riktig mat så då blev det bättre, nu funderar jag bara på vad jag ska hitta på. Kanske skulle ha följt med Ante och Gustav och glott film iaf?>_< . Har sååå tråkigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade