onsdag 18 november 2009

Sjuk..

Har inte varit så aktiv här men nu lägger jag in ett inlägg:D
Har legat i hög feber sen i söndags. Inte så kul. Men nu känner jag mig liite bättre. febern har sjunkit en aning men känner att det inte är så jättesmart att ligga sjuk i fyra dagar, ska ta det luygnt i morgon med sen så måste jag upp och bli frisk för jag måste in till örebro och handla födelsedagspresent till min lillebror som fyller 12 på söndag :) . Ah just det .. På lördag börjar Robinson och eftersom min kusik Fredrik är med så är det ju värt att kolla på :D

För övrigt så är livet helt ok. Jag lever och tar dagen som den kommer. Skönt att inte ha något att gå och älta längre. Allting är bara toppen och jag känner mig sååå fri xD (eller vad man säger).
Det jag menar är att jag gör vad jag vill, när jag vill och det fungerar hur bra som hellst.. (lägger ner alkoholen en del också) Och rökt har jag inte gjort på hela tiden jag har varit sjuk.. Kanske tillfälle att sluta då?
Det visar sig.. Eftersom jag är hemma i morgon också hade jag tänkt att städa och fotografera lite saker som jag ska sälja.. t.ex en handdator som jag inte alls använder men är i fullt användbart skick, en stor svart säck med böcker och eventuellt en dvd. Ett par högtalare och förstärkare har jag också men tror att dom inte är i så jättebra skick ;) Lite spräckta sådär men det är så det ska vara xD xD .

Allt är toppen :D
Jo jag har spelat för mkt stepmania ser jag på mitt tangentbord. A S K och L är heeelt slitna xD

Så kan det gå;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade