måndag 11 april 2011

Bekräftelse

Bild från när jag var svarthårig och hade min läpppiercing. Saknar den.. Tog ut den pga jag fick sprickor på tänderna och tandköttet pajjade. =/


Folk behöver bekräftelse. Så kommer det alltid vara. Varför trycka ner folk för att kunna känna sig bättre själv. Man blir behandlad som man behandlar.

Skitsnack kan man inte heller stoppa. Klaga på att skitsnack men det hjälper. Exakt ALLA snackar skit bakom ryggen mer eller mindre. Folk lär vara dumma om dom kan lita folk.
Själv så litar jag folk och har vänner. Men att snacka skit bakom ryggen är nånting förmodligen alla gör mer eller mindre.

Och säg ALDRIG åt någon att ta det lugnt med alkoholen. Alla är i trotsåldern och gör tvärt emot ;)

Några tankar från mig som sitter här lite virrig i bollen. Jag tror jag behöver sova ;)
Pooossshaaaj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade