torsdag 7 april 2011

Nattpromenad

Kom precis hem . Har varit ut på en lång nattpromenad med Jenna. Det började regna med det var väldigt skönt och varmt ute även fast det är mitt i natten. Måste springa och kolla hur många grader det är.... Åtta plusgrader ute och klockan är tjugo i två på natten. hur awesome är inte det?:O. Nu måste jag bara tagga ner lite innan jag kommer kunna somna. I morgon får jag en hår make over. Besök hos frissan för klippning och slingning :) . Spännande.

För övrigt så längtar jag tills jag kan byta stav i tungan. Läkarstaven är för lång så det är bara irriterande. Svullnaden har gått ner helt nu iaf tror jag och det har bara gått en vecka. gör inte ont alls heller. Damn vad fort tungan har läkt.

Ska nog börja läsa en bok så jag kanske blir lite trött. Puusss på dig som läser:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade