torsdag 21 april 2011

Skitkväll


Jävla skitkväll. Ångest och tänkande. Panikattack (har inte haft panikattack på kanske tre år) så det känns som en vändning i livet. Jag visste ju att jag skulle få det igen och att jag KOMMER få det igen. Den här gången gick det ändå bra. Kunde hålla mig hyfsat lugn. Kul att jag har lärt mig att hantera det. Nu sitter jag bara och är otroligt slut i hela kroppen. Skulle behöva sova men då sätter min emetofobi av någon anledning igång ist. Att jag ska vakna och må illa(vilket jag alltid gör på nätterna när emetofobin tar fart) . Jag är rädd för att folk ska tycka jag är skum så jag fattar inte ens varför jag skriver det här?O_o. Vill så gärna ringa Dan just nu men han ska upp tidigt i morgon så jag är tillräckligt klok att oroa honom EFTER arbetsintervjun ;).

Jag ska också upp tidigt men jag sitter här med den där FÖRBANNADE klumpen i halsen. LIVRÄDD för att få en panikattack till. Ska försöka läsa lite så jag inte triggar upp en ny attack med min oro. Bäst att glömma lite.

Jag är nog lite skum men vafan det är väl alla på sitt sätt.

Det har varit en awesome dag på praktiken idag iaf :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade