måndag 11 april 2011

...

Jag vet inte varför det känns som att saker och ting inteär som det ska =/. Det är väl bara jag som är övertrött förhoppningsvis.


Ahjuste. Någon frågade mig varför jag bloggar, om det är för att få uppmärksamhet.?O_o
Mitt svar:
Nej, Jag bloggar för att personer är väldigt fördomsfulla. Genom en blogg ser man med en närmare blick på personen och personens personlighet och tankar i allmänhet. En blogg gör så att man lär känna en person man inte känner ett snäpp bättre. Det finns folk som inte gillar det (Fine), då behöver dom inte läsa min blogg, så finns det folk som gillar det dom läser som fortsätter. Inget är rätt och fel. Jag gillar att dela med mig av mina dagar och funderingar och så får folk en bättre bild om hur jag är som person. Jag försöker även att få bloggen att bara handla om mig. Försöker att inte vika ut familj, vänner och pojkvän i min blogg. Jag kan skriva om familj, vänner och pojkvän men inget ur deras privatliv även fast det delas med mig, Försöker så gott jag kan för att få bloggen att handla om endast mig och mina problem. Och är det problem med mig och någon av mina närmaste så skriver jag inte det just därför att jag tycker det är fel. Jag försöker hålla mig så neutral om det som möjligt. Men tro mig, bara för det är jag inte helt problemfri...

Nu ska jag sova och njuta av en ledig dag i morgon innan jag börjar min praktik. Ska bli jättekul:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade