måndag 4 april 2011

Vaken.. yuupp

Sitter vaken och tänker lite. Är förbannat trött men har ingen ro till att sova. Jag saknar Dan, jag tänker på jobb, skola, praktik, mitt liv och min framtid. Tänker även på folk jag har tappat kontakten med. Vet inte vad man kan säga egentligen. Det känns.

Iaf.. I morgon(idag) Börjar Dan jobba. Blandade känslor inför det. Är ju van vid att träffa honom varje kväll och nu kanske det inte blir så. Kommer inte vara så kul=/.. Men samtidigt så äör det ju helt underbart för det är en bit på g så vi ska kunna flytta. Hoppas det löser sig med jobb och sånt för mig också. Ska tillabaka till skolan och se hur det går iaf. Har fått tillbaka krafterna lite men min positiva inställning kan ju verkligen förbättras =/.

För övrigt så har jag huvudvärk så jag fattar egentligen inte vad jag gör vid datorn. Skulle behöva hämta vatten för jag är svintörstig men orkar inte resamig från sängen. Skitsamma. Hoppas alla mår bra iaf :D pooosshääj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade