torsdag 17 mars 2011

Diet?

Bild på älskling och Hasse :)


Jag fattar inte riktigt det där med att banta, äta knappt nånting, sallad blablablaaa! Vafan klart man blir smal men går upp på en gång när man börjar äta nånting annat för att kroppen vänjer sig vid den lilla kalorihalten. Ät förfan. Riktig mat regelbundet tre gånger om dagen och ta någon frukt då och då. Håll dig aktiv!. Riktig bantningsdiet är för dom som har fetma?!. Fyfan vad jag stör mig på dagens samhälle ibland. Det funkar inte i längden att äta som en myra för att bli smal.


Btw så drömde jag en sjuk dröm inatt. xD drömde att jag och Dan skulle åka till Mallorca. Men han sket i det och festade med Dan och Bella xD. När jag skulle åka så skulle jag ringa och säga hejdå men ingen svarade. Då gick jag till dom och tog hans mobil och höll den mot hans öra och skrek hej då i telefonen sen drog jag, Fast jag skulle åka tåg dit och jag var förbannad för att jag hade glömt mitt busskort hemma så jag var tvungen att betala. Men Therese min kusin skjutsade mig på cykeln ist och då mötte vi Anna-Lena (min moster) som kom ridande på en häst? Helt sjukt ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade