fredag 25 mars 2011

Nattblogg igen

Nu sitter jag och bloggar aldeles för sent igen .. eller ska man säga tidigt?? ääähh. Same shit. Jag kanske ska börja blogga om vad som har hänt på dagarna lite mer. Idag har jag sökt sommarjobb, sen kom Dan som hade varit på arbetsintervju i två timmar. Askalas :D.

Vi skulle åka och posta ett brev och Jonas(grannen) glider med på ett banan skal xD. Vi skjutsade han dit han skulle i samma veva.

Just nu sitter jag och det känns som att jag har mensverk. har inte haft mens på ett och ett halvt år så det är väl dags snart xD (p-stav).

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. funderar på att byta design eftersom jag är förbannat trött på min. Är trött på blogspot över huvudtaget MEN har jag kommit igång med bloggningen så känns det jobbigt att byta ^^,)

Nu ska jag lida lite med mina onda ljumskar och försöka sova. Usch jag måste vänta tillbaka på dygnet.. Godnatt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade