fredag 11 mars 2011

Nattblogg/Morgonblogg

Jag kan nog vara en av få som sitter och bloggar vid den här tiden på dygnet. Har haft svårt för att sova tidigare pga en massa olika anledningar. Och nu sitterjag uppe och saknar Tennis så det gör ont. Så mycket kärlek till henne som jag har. Kan knappt förstå att hon är borta. Förväntar mig att höra hennes tassande överallt och när jag nyss värmde mat så kunde jag höra för mig själv hur hon stod bredvid mig och jamade och ställde sig på bakbenen och sträckte sig efter mat som hon alltid brukade göra. Jag saknade henne när jag åt. Hon brukade alltid sitta och putta på en med huvudet. Hon var så matglad:')
Jag saknar att höra hennes högljudda jamande på natten när alla hade gått och lagt sig. Hennes race genom hela huset så mattorna blev helt skrynkliga.
Kommer sakna att hon alltid lägger sig i pizzakartongerna och sover när vi har käkat pizza.
Kommer sakna hennes ljud hon gav ifrån sig när hon såg fåglarna. Hur hon åt sin kattmat med tassarna och skulla alltid peta i mat i vattenskålen.

Nu vet vi i alla fall att hon inte lider längre. Hon har det bra där hon är nu tillsammans med Tipton (våran förra katt).


Nu funderar jag på om det är värt att gå och lägga sig. ska upp och duscha om några tiummar för jag ska till skolan. Jag vill inte ens veta hur härjad jag kommer se ut i morgon :(. Aja får se hur jag gör. kanske behöver lite sömn även om det bara är någon eller ett par timmar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade