måndag 28 mars 2011

meeeh.. tråk

Klockslag jag började med denna: 03:32
Namn: Sara
Födelsedag: 19 februari
Hemstad: Fellingsbro
Ögonfärg: bruna
Hårfärg: just nu svart/brunt med ljusare slingor
Längd: 161 cm
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Civilstatus: Pojkvän
Stjärntecken: Vattumannen/fisk
Är dina föräldrar skilda: Dom är inte ens gifta
Skor idag: Vita street
Svagheter: Gråter när jag blir arg.
Mål för året: Göra så mycket som möjligt tillsammans med Dan, Skaffa jobb och flytta hemifrån.
Det första du gör när du vaknar: Tittar på klockan
ANTAL

Som du kysst: Inte vet jag?
Syskon: 3
Piercnings/öronen: typ 10 i öronen tror jag (har inte alla örhängen i) och en i näsan, en i läppen(har inte i smycke) och en i naveln
FRAMTIDEN

Namn på barn: Iiingen aning
Vill bli när du blir gammal: pensionär?
Drömjobbet: Ingen aning

FAVORIT

Mat: allt allt ALLT:D Älska mat!
Sport: Vet inte.
Djur: Hund/häst
Glass: choklad/gammeldags vanilj
Låt: Det är olika
Nummer: inte vet jag.
Tuggummi: Ingen aning :O
Helgdag: lördag
Årstid: vår/sommar
Tandkräms-smak: ee?
Radiostation: Rock klassiker

HAR DU

Någonsin varit kär: ohja
Blivit dissad: jadå
Rymt hemifrån: ja, när jag var liten ;)
Föreställt dig ditt ragg naken: Ja
Sovit utomhus: aa
Gråtit i skolan: Jag vet inte :O
Spytt i skolan: nee
Velat bli modell: Nån gång har jag väl velat det.
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: ohja xD
Sett en död människa: aa
Använt droger: Räknas cigg och alkohol som droger?
Ätit sushi: nej inte vad jag vet-
Retats: aah

THIS OR THAT

Cider/Öl: öl
Pepsi/Cola: cola
Donken/Burger King: donken
Kärlek/Sex: kärlek
Choklad/Vanilj: choklad
Jordgubb/blåbär: jordgubb
Kött/veg: kött
Tv/film: film
Gitarr/Trummor: gitarr
Adidas/nike: spelaroll
Kinesiskt/mexikanskt: kinesiskt
Kakor/paj: paj
Mtv/vh1: mtv
Ztv/the voice: ztv.

KAN DU

Gå ner i splitt/spagat: har kunnat. är inte så vig längre^^
Skriva med höger och vänster: ja
Vissla: ja
Blåsa en bubbla: jao
Ha dina ögon i KORS : jao
Nudda näsan med tungan: aah om jag trycker ner näsan :)

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN

Du nuddade: Dan
Du pratade med: Mamma
Du msnade med: Kommer inte ihåg
Du kramade: Dan
Du skällde på: Pappa tror jag

SENAST DU

Skrattade: Idag
Grät: Förra veckan tror jag
Såg en film: nån vecka sen
Tugga tuggummi: läängesen
Drog ett skämt ; Kommer inte ihåg
Sjöng en sång: Idag, men inte en hel sång ;)

VAD ÄR DET

Utanför ditt fönster: Orkar inte kolla
Du Lyssnar på för musik: Inget just nu
Du har på dig: skjorta, bh och trosor
På din musmatta: har ingen musmatta

HAR DU NÅGONSIN

Blivit kallad hora: Nej, jag tror inte det
Ljugit om din ålder: Haha ohja ^^
Bråkat utan anledning: Jag vet inte. Det har jag nog

HAR DU UNDER SENASTE MÅNADEN

Druckit alkohol: aa
Rökt: aa
Shoppat: nee
Skejtat: Nope
Bakat: nee
Solat: ne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade