onsdag 13 juli 2011

20 saker om mig


20 saker ni kanske inte vet om mig.

1. Jag kan inte sova om jag inte har borstat tänderna.
2. Jag står alltid för min sak, kanske lite för mycket ibland.
3. Jag älskar hästar.
4. Jag har aldrig haft ett så bra förhållande som jag har nu.
5. När jag är trött eller hungrig så blir jag jättekänslig och gråter för minsta lilla.
6. Jag är jätte fascinerad av det onaturliga.
7. Jag lekte med bilar när jag var liten.
8. Jag har både klaustrofobi och emetofobi.
9. Jag är jävligt snål när det gäller pengar. Duktig på att spara.
10. Jag tycker om öl och whiskey men inte vin, cider eller alkoläsk.
11. Jag är beroende av nässpray.
12. Jag är hopplös på att ljuga. Man ser direkt på mig om jag ljuger.
13. Jag blir alltid avundsjuk på andras utseenden.
14. Jag är väldigt fördomsfull även fast jag hatar det själv.
15. Jag har varit nära till självmord.
16. Jag kan aldrig avsluta någonting jag har påbörjat.
17. Jag är sämre än min lillebror på matte.
18. Jag hatar min ålder.
19. Jag älskar att städa men har alltid stökigt.
20. Jag har saker som jag håller inom mig som ingen mer än jag vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade