tisdag 12 juli 2011

Noll

Får bli en bild på våran gamla katt Tennis som vi fick avliva i vintras.. Cancer i magen.



Noll ja... Har noll att skriva om, har noll fantasi och noll intressant vardag.. Men jag försöker. Idag jobbade jag. Blev badvakt tillslut med My och Sanna idag med för vi fortfarande var två personal och det var nog EN som handlade på hela dagen. Det spöregnade och var jätte fint väder från och till. Dan är fortfarande ute på jobb och jag saknar honom... Jag ska upp i morgon och öppna i cafeterian så jag BORDE sova. Men ikke kan jag det. Smällde nyss en mygga som bet mig på låret. Blablablaaaaa vad intressant..

Förr så behövde jag inte ens tänka när jag skrev. Det rullade bara på. Och efter ett par öl fungerar det jätte bra.. Undra om många författare och poeter är alkisar ?:O

Men från och med nu så ska jag försöka bli nyttig. Godis och pizza varje dag sätter sina spår. Jag blir lat, trött, sliten, sover dåligt på nätterna och har faktiskt gått upp ett och annat kilo. Jag äter aldrig grönsaker(är inte så jätte förtjust i grönsaker) men det går ju att lära sig. det lär väl vara ungiefär som att dricka kaffe eller börja röka. Det är aldrig gott första klunken eller första blosset men sen blir det en vana och kan inte vara utan det.

Sluta röka har jag gjort också. Eller ah.. nån gång ibland, när jag är ledsen eller till fest så kan det hända att jag tar någon men annars har jag bara inte suget längre :O Mår oftast bara illa av det.

Nu ska jag faktiskt försöka sova. är lite snorig och har lite ont i halsen. typiskt.,. säkert för att jag stod i spöregnet idag.Men goood natt;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade