lördag 2 juli 2011

Skönt väder:O

Ja, mulet och blåsigt. jätteskönt väder just nu faktiskt. Pappa var snäll och hämtade min bil . Men pluggen till kylarn har gått sönder så det läcker massa vatten... Jag och dan ska kolla på det sen. Måste byta däck också för det är besiktning på fredag.

Nu har jag iaf målat lite knutar och en dörr på huset. Är lite smått bakfull faktiskt:O Jag och Dan skulle ta det lugnt igår kväll bestämde vi. Men vi träffade Kalle, drack öl och åkte till donken. Åkte runt lite i Arboga och sen träffade vi lite folk i Fellingsbro. Kom väl hem kring halv fyra skulle jag tro.. Det var så varmt i morse så Jag och Dan slängde oss i poolen dirr. Såå skönt och svalkande. Ska nog ut och doppa mig igen snart även fast det inte är sol. Det är ju skönt iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade