tisdag 19 juli 2011

Nattens höjdpunkt-

Hahah skrev först pungt men såg sen att det inte var helt rätt. Vaknade iaf nyss av en hemsk dröm. Drömde att Dan åkte iväg på jobb hela veckan (vilket han gör i morgon). Jag ska till Örebro för att kolla med en salong för lösögonfransar. Då ser jag honom med en annan tjej. Som dessutom är tusen gånger snyggare och ett par år äldre än mig. Jag tänkte gå fram till dom men jag var då inlåst i ett glasrum där ingen kunde se mig. Jag skrek och bankade men jag var inlåst. Då började bubblan krympa och Jenna var där ist och klippte mig i handleden med en frisörsax och säger ''det är för att du inte klippte rRobbie igår''. Vaknade av att det var obehagligt i min handled. tror någon nerv ligget fel för det är en jävligt obehaglig hoppande känsla i typ en nerv..

Aja.. Vet nu att det bara var en dröm iaf och jag kan gå och lägga mig. Men ibland undrar jag om drömmars betydelse. Vad betyder drömmar egentligen. Är det tecken på någonting ? Nee nu blir jag paranoid... Måste sova ist. Måste upp och göra matlåda innan jobbet för jag gjorde aldrig det nu i kväll O.o NATTIII

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade