söndag 3 juli 2011

The daaay

Jag vet att jag är jättedålig på att ladda upp nya bilder. Nu får ni iaf en bild på mig när vi gjorde charader hos Jim med Han, Bella, Dan, My och Sanna..

Hmm.. Jaa. Dagen såg ut såhär... Gick upp ganska tidigt. Hjälpte Lena att städa lite inför visningen. Konstiga mäklare som lägger ut annonsen på Söndagstidningen och det är visning halv elva på förmiddagen samma dag.:S Aja. Drog iaf hem till mig, käkade och slötittade på TV:n.. Jag somnade några minuter. Innan det var vi ute och åkte i min bil lite men jag blev superallergisk. Mina ögon var sååå otroligt svullna och knallröda. Man såg ju ut som en Gammal pundaralkisxD

MEn sen iaf så drog vi till Arboga golfbana och åt på en restaurang med min familj och släkt på mammas sida. För norrsäter visades ju också idag men vi har inte hört något från mäklaren :O
Men sen åkte vi till mormor och fikade. Efter det drog jag och Dan ut och träffade lite folk vid tha hkp ;). Hkp häng är la alltid trevligt ^^,) . Fastnade där ett bra tag.

Nu är jag jätte trött och ska jobba i morgon. Så jag säger god natt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade