fredag 1 juli 2011

Inge trött

Eey jag var ju mörkhårig där ^^


Är inge trött alls. Fuuuuuuuukkkiiiiit dåå. Vill sova för det är så tråkigt att vara vaken. Får väl ligga och meditera eller andas. Brukar fungera. Eller ah, nu tänker ni väl att andas gör man väl ändå? andas bör man annars dör man, andas gör man ändå dör man.... MOHOAA. Ibland överträffar jag mig själv... Eller?!? Nee min tråkiga torra gamla humor är nog inte så lockande.

blabla... hade en tungpiercing i blå diamant idag som jag köpte på mallis. Men diamanten pluppade ur. Skitkvalité... Så nu har jag en annan som jag köpte. Vit med svart zebramönster. Plast tror jag till och med att det är. Skonsammare för tänderna?
Egentligen är jag hungrig men jag orkar inte äta. Har borstat tänderna också.
Tog ett kvällsdopp i poolen med Dan och Mathias. Riktigt skönt i vattnet är det. Varmt men ändå svalkande. 27 grader var det ikväll. Blev väl sista doppet innan regnet som tydligen ska komma.

Fyfan vad jag slöskriver. Vem orkar läsa egentligen?
Ska försöka sova nu. NATTI!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade