torsdag 18 augusti 2011

09 – Min dag

Jag förstod inte riktigt.. Men jag skriver om min dag IDAG iaf..

Jag vaknade av att Dan ringde och sa att han skulle vara borta en natt TILL!!!:( Nu vill jag inte att min ''knasbolag''(bara Dan som fattar) ska vara ifrån mig längre. Det är feeeett taskigt ;) Aja. det är ju jobb så. .
Iaf, jag kunde inte somna om för jag var kissnödig. Iofs så var klockan mycket så det var väl lika bra att gå upp så man somnar i natt.
Jag var i Fellingsbro så jag tog en buss till Arboga. Jag skulle sola lite men när jag var utanför solariet började det åska.. Happ. Bara att springa upp till lägenheten igen. Jag beställde kebab ist. Efter DET drog jag och solade. Ser inte ut som att det tog nånting. Jag brukar vara lite varm efter jag har solat men det är jag verkligen inte nu.:O.
Jag tog en dusch och glodde lite på tv, nu sitter jag och kollar på partypoliserna och funderar på att värma lite mer kebab xD. Drickan tog slut men det duger med vatten till. Det var väl lite allmänt om min dag. PUUUSS ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade