torsdag 18 augusti 2011

Irriterad

Ibland blir jag så irriterad på att folk inte kan ta saker på allvar. Dom gör vad fan dom vill, skiter i allt och får ändå allt serverat på silverfat. Jag har varit en sån som inte har brytt mig och skitit i saker. Men nu ser jag att jag är tillräckligt vuxen för att ta mogna beslut och kämpa för det man måste även fast det är hårt. Jag har inte varit sån förut men jag ser ingen anledning till att slösa bort livet. Det är nu man jobbar hårt för framtiden, det är nu det avgör hur det ska gå för en. Om man kommer få en utbildning, lika bra att ta tag i det på en gång annars skjuter man bara upp det mer. Jag blir så trött på folk ibland som bara får allt men ändå skiter i att jobba för det själv.. Det är inte synd om dom?! They are just LAZY!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade