måndag 29 augusti 2011

Rakhyvlar och Jobb?

Tjaatjaa.. Skulle nyss springa och köpa rakhyvlar . Gick förbi Pizzeria Sicilia och där satt Madde, Mikke och Maddes kompis Jennifer tror jag hon heter? Iaf Vi satt och snackade ett tag om lite allt möjligt. Jag berättade om telefonförsäljarjobbet som jag sa upp mig från för att jag inte trivdes. Men letar fortfarande jobb. Då drar madde in mig på Sicilia och hoppsan så gjorde jag helt plötsligt ett litet kassatest. Och bestämt blev det att när Madde jobbar på Fredag så kommer jag också. Whoot?O.o Jag gick och köpte mina rakhyvlar och kom hem till Dan. Där ser man ..

Aja. Ska väl sova snart. Har idrott i morgon men har inga idrottskläder än. Går väl kanske att vara med ändå. Lite svett har väl ingen dött av xD.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade