fredag 5 augusti 2011

Misslyckad eller miss lyckad?

Är jag misslyckad för att jag sa upp mig på jobbet andra dagen? Eller Miss lyckad för att jagvågade säga ifrån. Arbetsplatsen var härlig, bra folk och taggad stämning. Men när jag skulle starta callmaker och börja ringa fick jag alltid klumpen i magen. Dom flesta sa att jag såg sliten ut. Jag är inte så pass iskall person så jag passar för jobbet. Thats it. Man ska inte behöva känna på jobbet att man går på toa hela tiden för att slippa ringa en liten stund. Eller att ha magknip så fort någon har skrikit åt en att dra åt helvete, jävla telefonförsäljare blaablaa.. (välkommen till telefonförsäljarnas värld). Men det fanns ju trevligt folk också.Men men.. Inget jobb för mig helt enkelt.

Nu ska vi beställa pizza och jag ska snart hoppa in i Duschen. Dan kommer väl hem snart. Saknar honom. Jag tror att vi ska flytta lite grejer till lägenheten idag. Och kanske tillbringa första natten där.:P. Nu blir det Pizzatiime.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade