lördag 27 augusti 2011

Shaaa

Jag och Dan jagade världens största spindel en natt ;)


Jag ritade super mario på Dan en natt^^



Vi åkte till Stockholm för att kolla på allsång på skansen med Syster Camilla och Kristoffer.



Camilla och Kristoffer har lagt sig tillrätta i gräset i väntan på att allsång ska börja. VARMT var det.




Pappa också helt utslagen för han och Kristoffer skulle absolut ha öl så dom fick springa till bolaget innan det började.



Hamnen i Stockholm.




Vi var och grillade hos Jim och bella en kväll. Här är deras hund Douglas.



Dammsuga poolen..





Cappuccino och blogga ute på altanen. Mysigt



Utsikten från lägenheten.




Köpte en ny plattång akut för 800 för min gamla började glappa och blixtra.. Dan skulle försöka laga den och då såg den ut......

SÅHÄR!!


En Dan i min morgonrock. Ganska missnöjd över att jag tar kort på honom. XD



Besök på Dans mammas trappa. Syns inte så bra men det är en jättestor syrsa.

Jag innan skolan



Två vovvsingar som bor hos oss tillfälligt. Detta är Viggo..


Och det här är Tyson




Jag och Diana i Skolan. Styling på g.


Igår la jag och Dan klart Pusslet med 100 bitar vars 300 bitar var helblåa xD. Jag har ju börjat ny skola IGEN också. Nu går jag frisör på plusgymnasiet. Jag har lagt in en stor bild uppdatering på en tid som ha gått. Enyoy.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade