lördag 24 september 2011

gårdagen

idag



Igår

Yees, Festade lite igår kväll dåra. Fan att jag aldrig ska ta några bilder som jag kan lägga in i bloggen. Men först så mötte jag upp Ante och vi drog till en förfest där jag verkligen inte kände mig välkommen O.o . Eller killarna var trevliga men tjejerna bara kollade snett på mig. Jag och Ante diskuterade om varför dom betedde sig så mot mig(han visste varför) på vägen till festen men vi båda tyckte att det var otroligt larvigt så vi orkade inte bry oss. Handlade om en sak som hände för tre år sen. Orkar inte långsinta människor.

Iaf.. Hon som hade festen var inte hemma än för hon var iväg och hämtade folk, så vi drog hem till Ante först och spelade ölspel. Det var jag, Ante, Sanna, Morris, tre killar och en tjej till som jag inte kan namnen på ^^, men det vara super trevligt ju. Sen så drog vi på festen och där var det lagom mycket folk. Inte för många och inte för några så det var trevligt. Kände typ ingen där heller men det gör ju inte så mycket;) . Runt två/tre tiden började jag känna mig för full och aldeles för trött. Hade ju gått upp sex på morgonen. Så jag säger hejdå till alla och drar. Hittar en full Marcus vid Wasa pizzeria och helt plötsligt var vi på festen igen xD. Men det hade börjat bli lite efterfestkänsla. Vi och typ fyra andra satt och flummsnackade lite till typ halv fem. DÅ började jag gå hemmåt xD. Råkade väcka Dan också.. Man KAN inte vara tyst när man är full. Jag tyckte att jag var jättetyst :O

Aja. det var lite om min gårdag. Idag mår jag som jag mår. Och det förtjänar jag. Jag har även bakisångest!
Ska vila lite nu och hoppas att jag är piggare ikväll så kanske jag kan plugga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade