onsdag 28 september 2011

trååk

Kör väl en bild jag redan har lagt in för inte så länge sedan.


Utseende
1. vilken ögonfärg har du: bruna
2. hur lång är du: 161 cm
3. vilken hårfärg har du: Blond/mörkbrunt underhår
4. långt eller kort hår?: långt
5. piercingar i ansiktet: Näsan och tungan om det räknas som i ansiktet:O
6. vilken ögonfärg skulle du vilja ha: isblåa
7. hur lång skulle du vilja vara: Lite längre
8. vilken hårfärg skulle du vilja ha: Röd just nu;) Eller ha kvar det blonda
9. vill du ha kort eller långt hår: Långt
10. skulle du vilja ha piercingar: Har redan piercingar.

senaste du.
11. åt: mackor
12. drack: juice
13. du fick sms av och vad de stod: Hej! Var är du? Kram mamma - Från mamma
14. du skrev sms till och vad du skrev: Jenna... Där?:) - Till Jenna
15. sa: Ja
16. kramade: Jenna
17. kysste: Dan
19. du spydde: Nån vecka sen. Baksmälla ..
20. idag: Va??

kärlek,
21. är du singel: nee
22. ditt förra förhållande va med: Jag har ett förhållande med Dan.
23. ditt längsta förhållande: Det jag har nu. typ ett år denna månad
24. med vem då: Dan
25. när någon säger din första kärlek vem tänker du på då: Spelar ingen roll. nuet som räknas.
26. vem var din första kärlek? -
27. gillar du någon just nu: Dan såklart :)
28. hur många seriösa förhållanden har du haft: Ett som jag ser det. Och det är det jag har nu.
29. vill du vara singel: Absolut inte
30. vill du gifta dig i framtiden? Vet inte :O
31. Vad heter din nuvarande pojk/flickvän: Dan

vänskap
32. den som vet mest om dig: Dan
33. den vän som du har känt längst: Jenna är väl den som jag har känt längst som jag fortfarande är vän med.
34. allra bästa vän?: Dan är min bästa vän och pojkvän.
37. som bor långt ifrån dig: Hmm.. Jag vet inte?
38. den du har mest minnen med: Jenna eller Madde
39. bra vän du inte träffar ofta: Jenna
40. har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu: Jaa

övrigt,
41. musiksmak: ALLT
42. sport du gillar: Ridsport och boxning
44. har du någon gång hört att du sjunger bra: Jaa, har hänt.
46. har du hört att du borde bli modell: Mer förr;). När jag brydde mig om mitt utseende.
47. något speciellt du alltid har på dig varje dag: underkläder?
48. vem är mest galen i din klass?: RebeckaxD
49. brukar du sova med en nalle vid din sida? Nääe.
50. vad tänker du på just nu: Dan, att jag saknar honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade