onsdag 28 september 2011

Jag?

Gamma Bild på mig som rödhårig?


I alla fall. Tänkte skriva lite om mig själv. Jag kanske har skrivit något liknande inlägg förut. Men jag ska erkänna att jag har dålig självkänsla. Jag vet att jag inte borde ha det egentligen? Men ibland känner jag att jag inte är tillräckligt ''snygg''. Det känns som att jag ser sämre ut för varje dag som går. Det känns som att min hållning blir mer och mer som en hösäck och min personlighet börjar dämpas. Jag känner mig inte som den där sprudlande och glada personen längre. Vet inte riktigt vad som har hänt för detta har gått så fort? Jag har gått ner jätte mycket i vikt sen jag började skolan men jag känner inte att jag mår psykiskt dåligt? Tvärt emot så mår jag så förbannat bra. Men någonting med min självkänsla stämmer inte. Jag vill kunna känna mig snygg och vacker. Jag veeeeet att det finns dom som tycker att jag är snygg och inte behöver känna som jag gör. Men hur andra tycker hjälper inte mig. Jag kan gå runt och tänka hur f*n kan det gå till att min pojkvän vill ha mig egentligen när det finns så många roligare, snyggare och sötare tjejer. Dumt tänkande jag vet men ibland känns det bara så. Jag vet att han älskar mig för den jag är och då behöver man inte vara sådär superläcker. Jag kan vakna på morgonen och se ut som en tattare och han älskar mig lika mycket för det.

Pratade nyss med han i tele. Han kommer hem på fredag. Jag längtar riktigt mycket efter honom .:( Ska bli riktigt awesome att han kommer hem igen.
Ska ta nånting att käka nu. Ville bara skriva av mig lite och jag hoppas att folk förstår. Får se om jag lägger upp ett till inlägg innan jag sussar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade