fredag 30 september 2011

to cool for the school



... ä'r jag idag.. No school today. Har get bra oct sitter oct äter chips jag fick av världens bästa pappa igår. Älskar han :) Som ni ser på bilden så är det inte så bra att äta chips till frukost . Jag har bestämt att från och med måndag ska jag bli plugghäst!! Eller.. Jag har redan blivit en plugghäst om man jämför med mig förut. Jäklar vad jag ligger i i skolan. Riktigt stolt alltsååå.
Men nu ska jag ge gärnet och matten ska jag fixa detta år..
Den inställningen har jag baras när jag bestämmer mig själv och ingen annan lägger sig i.. Sån är jag.

Jag ska fixa det sista i lägenheten innan Dan kommer hem också. Han kommer ju hem ikväll. WEHOOO!
På bilden ser ni en liten skymt in i matrummet som hör till köket(det finns två stora fönster där också som man inte ser). Svårt att gå runt med laptopen och fotografera. Får väl bli bättre bilder när jag har laddat min systemkamera.

Jag drömde inatt att jag hade en el-driven häst. Jag drömde också att jag fyllde år men ingen kom ihåg min födelsedag :( Buuuhu. Inte helt ok. Nu ska jag diska och duscha och städa undan lite.. pöööösss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade