fredag 2 september 2011

Sjuk


Aah jag är JÄTTEsjuk. Feber och förkyldning och skit. Gick och la mig typ vid tio idag. Vaknade för inte så längesen av att svetten bara rann om mig. Kändes som att ligga i lakan som precis blivit tvättade. Svetten droppade till och medfrån mitt ansikte ner på golvet när jag skulle kolla klockan. En riktigt snorunge är jag också. Nu ligger jag i soffan och har öppnat lite av fönstret och balkongdörren så nu börjar svettningarna avta men det var fanemej panikkänsla.

By the way. Om jag viste vart usb kabeln var så skulle jag ha laddat in massor av bilder från idag. Men dom får komma i morgon. Ska somna en stund här i soffan. Ligger jag inne i sängen väcker jag väl Dan och han ska upp och jobba i morgon så det låter jag bli. Godnatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade