lördag 31 oktober 2009

Bakis...

Jaha.. Nu var man bakis igen.. Blanda vin, cider och öl var ingen hit för mig nu dagen efter. Direkt jag vaknade hoppade jag in i duschen , sen klädde jag på mig pyamasbyxor och en t-shirt och gick en sväng upp för cykelbacken.. Kollade samtidigt om Louise vante låg där men det gjorde den ju inte >_<

Nu kan väl snön komma snart. Pallar fan inte dethär vädret. Sö är ju i alla fall fint xD Höstväder är mindre fint.. Halloweenfest ikväll?? Kanske.. ALDRIG I LIVET xD om jag mår såhär.. Hae fortfarande lite vin kvar och det är bra gjort av mig XD . Jag är ingen direkt sparare när det gäller alkohol xD . Allting ska vara slut vid hemgång xD . Men nu är det ju så att jag blev aldeles för full. Ante fick hjälpa mig hem . (förlåt xD) . Själv var han nykter.. eller han hade tagit en öl xD

Tänkte kolla på film men såg nu att dosan till dvd:n fortfarande är borta. Kul värre.
Kameran var med idag igen xD . Jag börjar bli duktig på detdär XD .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade