torsdag 22 oktober 2009

Gravid ?

Jag blir sååå irriterad... Försöker hitta lite ställen på internet om tips hur man kan lindra illamående.. har mått illa i fyra dagar och är jävligt trött på det.. Men det står bara om graviditet. Och jag är inte gravid nånstans. Gjorde andra grav. testet idag hos barnmorskan och även det var negativt. Har tagit prover och blodtryck och allt möjligt och allt ser bra ut.. Vad är det för fel på mig och vad gör jag för att slippa må så illa som jag gör? Kan ju inte ens gå i skolan :S Och då känns det pytom dom stunderna jag mår bra. Har inte spytt eller nå men snart så gör jag nog det frivilligt tamefan så jag får upp skiten som irriterar min mage (om det är något) . Man kan tro att jag är magsjuk eller något fast jag är hur pigg och alert som hellst bara att illamåendet hindrar mig från att göra vissa saker.
Har försökt allt från ingefära till att knapra isbitar.

För övrigt så får jag snart en tid i linde så att min p-stav kan pillas dit i min arm ;D . Fan vad skönt. Har absolut ingen sexlust av p-pillerna och jag är slarvig på att ta dom också :( .

Funderade en sväng på att fortsätta lite med idrottsuppsatsen. Fast jag är så duktig på att börja på saker och sen inte få något avslut. Korta noveller t.ex är ingenting för mig ;) . Haha ! Usch jag måste bära in domdär jävla pelletssäckarna också :( . Det är äckligt väder ute och jag har INGEN alls lust.. Men jag antar att det bara är att bita ihop och spänna musklerna. ;D

Återkommer kanske ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade