måndag 26 oktober 2009

Blöt dag xD

Jaha, och vad har jag gjort idag? Jo jag vaknade halv ett (gamla tiden då jag inte har ställt om tiden)
. Gick upp och tog mig en muffins och lite pizza. Efter det kände jag hur onyttig jag var ^^, Snackade lite med Louise och bestämde att hon skulle komma ner till Fellingsbro. Fast hennes skjuts somnade och jag hade så tråkigt så jag sa till henne att cykla eller gå så kommer jag och möter henne. så jag började gå mot blixterboda.. (lite motion har ju aldrig skadat) . Men läskigt var det. dimmigt och mörkt (såg inte handen framför mig). Blött och äckligt var det med.
Men iaf så mötte jag henne tillslut. så var det bara att gå tillbaka. väl hemma slängde jag i mig lite mat och sen ut igen och möta Oskar.

I morgon ska jag till örebro. ingen aning om hur länge jag stannar men det visar sig.
Hade tänkt att börja gå ut och gå/springa igen . Har börjat få en liten mage ;) Hehe :D Iofs gör det inte så mkt men jag kom på att jag inte trivs i det så snart ska väl kroppen vara i trim igen. Kanske sluta äta massa skräpmat också? Pizza är väl nästan det enda jag lever på just nu >_< .

Nu ska jag kolla bilddagboken lite och sen ut och kolla om det är något bra på tv. Annars blir det väl att sova.:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade