söndag 18 oktober 2009

Ny blogg... igen?

Jag tänkte att jag skulle börja blogga på allvar nu. Om det kommer funka eller inte det visar sig...
Pyamasdag hela dagen. har grym nackspärr efter natten. Sov konsigt och nacken låste sig. Härligt. Skola i morgon och jag är inte taggad alls =/ .. ´
Jag är inte lika bra på att skriva som förr .=/ ... Förut gick allt runt i skallen och jag kunde skriva tills fingrarna nästan blödde. Nu är det ganska stopp..
Aja. Mamma kväll idag då med bonde söker fru ;) Har nyss ätit kebebrulle och gott var det.
Kul att jag ringde så mkt igår.. Min mobilräkning kommer vara rolig. En sån som jag borde ringa gratis till alla tycker jag ^^ Det är roligare att ringa än att sms:a . Speciellt på fyllan ;) .
Fy på sig :( . Städa måste jag också göra.. Varför går allting så segt och varför skjuter jag upp saker hela tiden ?=/ ..
Aja.. Ska ut och kolla vad som går på tv:n . Skicka gärna ett sms eller två:).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade